Monday, October 26, 2009

Kenangan : Perpisahan 4S2-McD

Setiap pertemuan pasti ada perpisahan, namun setiap perpisahan itu pasti terselit seribu hikmah yang tersembunyi disebaliknya.....

Inilah sebahagian dari kenangan dengan pelajar2 kelas 4S2 SMK Seri Manjung, Perak...

Selama hampir 3 bulan aku bersama mereka, akhirnya kami berpisah jua......


Memerhati gelagat mereka yang akan aku tinggalkan......
Erm, faiz khusyuknya berlaptop....:))
Bahagianya aku di saat ini....:))
Skali lagi...:))
Wajah2 yang akan aku rindui....
Gelagat mereka yang menghiburkan......
Peace utk semua......
Wajah2 ini.......
Antara pelajar yg bersopan.....:))
Sambutan utk besday boy skali....zulhilmi....
Besday boy jugak.....haris......
Erm, nak lari dah besday boy nie...;0
Menyibukkan diri...........
Mana aku????
Posing2 terakhir.....
Wajah2 ceria yg mendamaikan.....
Sempat membebel sket....

Posing2 terakhir beramai2..........Kemana pun jua melangkah, kenangan di sini tidak akan punah....
Kebahagiaan ini terlalu singkat...

Apakah dapat aku kecapi lagi.....

Atau ia terhenti di sini???


Tuhan, redhailah aku...

Agar perjuangan aku di perjalanan ini masih bererti....

2 comments:

Cujie said...

ramainyer anak murid ko..ekekke

Sang Merpati Putih said...

dh name pn cegu...:))

nie baru satu kelas....
jap g aku upload yg satu lagi...:))