Tuesday, February 9, 2010

SMKSA2 : 9 FEB 2010

Hari ni 9 Febuari 2010...

Perjalanan yg baru aku mulakan di sini bersama derap langkah yang begitu deras kadangkala membuat aku sdikit tergelicir dari landasan.

Namun, hakikat yg terpaksa aku hadapi ialah aku adalah aku kini. Tidak ada lagi khayalan2 yang buat aku bermimpi apalagi disiang hari.

Walau terlalu baru di sini, ibarat sudah bertahun aku menghabisinya. Penat, lelah dan letih sering bertindan & buat aku lesu.

Apapun, aku yang memilih untuk berdiri di sini. Bersamanya, ombak2 besar yang kadangkala boleh menarik aku tenggelam ke dasarnya.

Inilah...aku di sini. Masih sendiri, belum bererti, dalam mencari, mimpi realiti.

3 comments:

anak pak usop said...

cikgu..selamat mengajar! ko gi ke tak konvo nanti?

Sang Merpati Putih said...

hi cikgu izham...:))
slamat mengajar kembali...

InsyaAllah aku pegi konvo.
dh sahkan pun...

nanti kiter jumper kat sane reramai eh...

Cujie said...

=)..gud luck