Wednesday, March 25, 2009

Diari : 25 Mac 2009

Alhamdulillah.....tu jer yang termampu aku cakapkan sekarang nie.

Sebenarnya, kelas pengurusan koQ aku dah abis minggu lepas. Tapi, disebabkan kitaorng ada lebihan masa yang dituntut oleh tutor kitaorg, maka kitaorg pun kenelah pikirkan satu program yang melibatkan semua pelajar sekali. Tapi, disebabkan aku kurang rajin nak organize ditambah plak ngan assignment yang tak abis2, maka aku pun bincanglah dengan tutor aku tu (nama dia pun same name ngan aku - En. Mohd Faudzi Bin Jamaluddin), untuk tukar buat pertandingan badminton yang lagi mudah.

Jadik, tadi aku ngan budak2 kelas pengurusan koQ pun buat satu pertandingan badminton sesama kitaorg. Huh, nak organize benda mudah nie pun byk jugak keje. Yerlah, kene pegi tempah gelanggang badminton, kene beli bulu tangkis ( yang ni aku lom mintak duit lagi ngan diorang..hehehe), nak mintak net, nak bagi hadiah, beli air......
Justify Full

Sib baiklah member2 aku sporting tolong aku, diorang tlg buat jadual pertandingan, hadiah comel, ngan beli bulu tangkis.

Secara keseluruhannya, aku puas hati ngan pertandingan tadi, walaupun aku yang berganding ngan Diana tak menang pun (cuma menang bile lawan geng Ida ngan Azrin), tapi cukuplah aku katakan itu sumer untuk enjoy. Kalu boleh aku nak sumer orang puas hati ngan apa yang buat, tapi, normallah manusia....

Aperpun, tadi adalah kelas last kitaorg ngan En. Fauzi. Selama lebih kurang 12 minggu kitaorg bersama, buat aktiviti, tapi banyak gak kenangan dan tunjuk ajar yang telah dia kongsikan kepada kami sumer. Terima kasih banyak2 yer En. Fauzi. "Terima kasih daun keladi, Bila nak belanja Kami" :))

Haaa....nie dia pemenang pertandingan badminton tu...
1) Faizal & Naimah ( Team paling selesa, dapat bye banyak - tak aci.....hehehehe)
2) Payed & Fairus ( Terror gak pairus main badminton eh)
3) Lan & Ervizan ( Aku kalah ngan dia kat suku akhir - cheh)

Pasangan paling romantik - Ramlee & fadhilah
Pasangan paling havoc - khairul & Kak Clara
Tahniah yer kepada semua pemenang.....Nantilah, klu aku sempat, aku ulpload gambar mase main badminton nie...

No comments: