Wednesday, March 25, 2009

Diari : Minggu depan final exam sem 1

Tinggal beberapa hari jer lagi final exam aku. Entah ar, aku tak pasti naper aku rase sedikit cuaks. Bukannya aku tak penah menghadapi final exam sebelum nie. Tapi, aku rase lain ar kat sini. Dulu, kalo ader final exam, lecturer dah tak bagi assignment dah. Tapi kat sini, assignment bertambah2. Bukan satu atau dua, tapi berlambak2 yang ada.

Aku bukanlah tak suker ngan assignment nie, tapi biler kita nak study???

Aperpun, kekadang aku rasekan yang kat sini cam lebih pentingkan kerja2 assignment utk selamat kan pelajar. (mudah2an Assignment2 aku juga selamatkan aku, InsyaAllah). Tak macam kat UTM skudai dulu yang dengan senang2 nak tendang pelajar. Tu bestnyer UPSI ni. Dia akan cube sedaya upaya untuk berikan student2 dia markah yang bagus2 utk kerja kursus dan biler mase final exam nanti, pelajar tak tertekan sangat dan sekurang2nya pelajar dah lulus.

Aperpun, aku harap final exam nanti, aku dapat buat yang terbaik, InsyaAllah. Aku akan cube buat mane yang termampu. Korang sumer, doakanlah aku dapat buat yang terbaik eh...:))

No comments: