Thursday, April 2, 2009

Diari : Esok Tinggal 1 Paper Jer Lagi!!!!

Alhamdulillah.....dah 6 paper exam abis dlm mase 4 hari. Tinggal satu jer lagi pagi esok....paper ICT. Petang ni sempatla sket nak update blog nie. Bak kate orang nak lepaskan tension. Haha. Kire same je ngan budak2 rumah aku nie. Lepas abis paper je petang tadi, ade yang tido, main game dan termasuklah aku main internet nie. Sekejap ajer.

Ape yang aku nak cakap ialah InsyaAllah aku akan balik pada hari sabtu petang dari sini ke Klang. Sebab nak join kawan2 g jalan2 jap. Takde plan lagi nak g maner2, cume cakap2 aje...Mungkin g kalumpang lagi, mandi2. Ok gak idea tu.

Aku dapat email dari member lame aku kat panasonic. Dia kate nak blanje aku makan2 hari sabtu malam nie. InsyaAllah, klu ader rezki aku datang, aku akan sampai kat sane. Klu Tuhan kate 'Tidak', maka takder lah rezki untuk aku. Aku akan cube balik sane secepat yang mungkin. Tapi kn, klu aku balik lambat, camne eh??? Dia nak blanje ke lain hari????Hehehe...just tanyer jer....

Aperpun, time kasih masih ingat kat aku walopun aku dah takder kat panasonic tu lagi. Kenangan tetap kenangan....kan????

No comments: