Sunday, May 24, 2009

Diari : Dalam Kelas Kajian Tindakan

Semua gambar2 kat sini takder flash....
tu yang tak brape clear.....

Mula2 skali masuk kelas.................


Ceria & Bersemangat nak belajar.................

Senyum2 sajer.....

Hati waja...........

Fokus...............

Khusyuk................

Malu................

Tapi....Biler dah dipertengahan masa kuliah, terdapatnya syahid dan syahidah.......
tu dia gambar2 nyer....Cuberlah teka sape syahid dan syahidah tu.......... :))


Syahidah Pertama................

Syahid Pertama...............

Syahid Kedua................

Syahid Ketiga................

Syahid Keempat........

Jangan mare yer...... :))

10 comments:

fa-ha said...

Fauzi, sebenarnya ko masuk UPSI untuk belajar ke untuk cuti2 mesia ni...? dah la asyik mandi manda je...pastu dalam kelas manjang bergambar...huhuhu...inikah budak kelas aku yang dulu?? hahaha

Anonymous said...

heheh ku knal sgt syahidah pertama tue..
xteragak2..siap ada syahid yg mengikut jejak langkahnya hihihi

Sang Merpati Putih said...

faha....

hahaha....
weh, aku masuk UPSI ni memang nak blajar...
ko tak prasan ke gambar aku yang fokus tgh blaja tu...ekekeke..

mandi2 tu skali2...bukan slalu pun...

faha...aku tetap aku, fauzi yang ko kenali satu ketika dahulu...chewah...ekekeke

Sang Merpati Putih said...

Anonymous....

mesti la ko kenal...
tgk baju pn dah tau...

yang keempat2 syahid tu dah dipengaruhi oleh syahidah yang pertama...

wakakaa....jangan mare heee....

Anonymous said...

sioot btol ko panggil syahidah pertama
hahaha
xboleh blah aaa

Sang Merpati Putih said...

hahaha...

betol ko tu eh????
wakakaka...

takper, nanti ko leh slalu tgk care ko tidoq dlm kelas....
ekekeke.....

jangan mara heeee

Anonymous said...

hehe truskan usaha ko poji
ku ttp sokong ko..

hehe sekurg2nya syahidah pertama sentiasa aware ngn paparazi2dlm klas
hihihiih

Sang Merpati Putih said...

hehehe...

thanks...tp skrg nie aku kene stop dulu jadik paparazi...

aku nyer kamera termasuk dlm air mase g mandi2 semalam...huhuhu...

nanti aku sambung balik semula...
wakakaka

Anonymous said...

tu la sebab kena sumpahan syahidah pertama
hahaha

Sang Merpati Putih said...

hi syahidah pertama...

Alhamdulillah...kamera aku dh boleh guner smuler...

nanti aku amik gmbr ko mase tido lg eh...

hehehe..jgn mare...