Saturday, October 24, 2009

Diari : Buat ape??

Hari ini lebih kurang seminggu aku dh tinggalkan seri manjung. Banyak sangat pengalaman yang takkan boleh aku lupakan.

Hrm, biasala...setiap pertemuan pasti ada perpisahan. Tanpa pertemuan, perpisahan takkan berlaku. Btul tak?

Sehingga skrg nie, aku blum ade ape2 aktiviti yg dilakukan. Kebanyakkannya adlh kat rumah ajer. Biasa ar, jarang2 balik rumah kota tinggi, tu yang penat sket. Mengemas tak sudah2. Huhu...

Aperpun, ni kan rumah aku. Rumah yang banyak sangat kenangan sejak dari kecik hinggala aku dewasa skrg nie. Haha...

Mungkin minggu depan, aku akan ke Nilai...g rumah abg aku kat sana. Adalah sket keje yg nak dibuat. Bagus gak, takla aku dok rumah sajer....Tapi, sbenarnya, byk dah plan yg menunggu aku nie...Maklumla hanya tinggal beberapa hari je lagi nak amik kunci...:))

Fauzi. on your mark, get set go!!!!!....

No comments: