Saturday, January 30, 2010

Posting Chekgu....

Alhamdulillah, skrg nie aku dh dpt tempat posting sbg seorang chekgu sekolah.....

Kadang2 macam mimpi pulak aku rasa. Yela, sebelum ni, takda pun kursus yang aku ambik berkaitan dgn pendidikan masa dip pertama dan ijazah pertama dulu. lepastu dah kerja pulak sbg seorang engineer. At last, sekarang ni aku dh jadik chekgu. Itula namanya takdir dan rezki Tuhan yang dh letakkan aku kat dlm bidang ni.

Aku berharap yang aku takkan persia2 kan tugas dan tanggungjawab yang skrg ni dh terpikul kat bahu aku. Mudah2han Tuhan akan bantu aku untuk menghadapi cabaran menjadi seorang pendidik ni. InsyaAllah.....

Aperpun, aku dh dipostingkan kat SMK Seri Alam 2, Bandar Seri Alam, Masai, Johor. Bermula 25 Januari 2010, rasmila aku jadik chekgu kat sekolah ni dan bermulala kiraan duit gaji...heeee

Kat bwh nie, ade beb gambar yg aku amik dari web sekolah. sekadar berkongsi keindahn skola nie...:))

Dataran Sekolah

Padang Sekolah

Lobi utama

Dataran perhimpunan

Gambar dari arah kantin

4 comments:

mala_yusof said...

walaupun lambat..tahniah..ko x bgtau pon aku...hukhukhuk...aku ni intenet jumpa skali sekala kat sana..hahaaha...

cantik gile sekolah...ni yang buat aku nak join ko kat sana niehh...huhu..

nnt story mory pasal sekolah lak ek...:)

Sang Merpati Putih said...

hi mala...thankx...
sorryla, tak ingat nk gtau..

ko belila broadband...ke kt sane xde line broadband??

jom ar g kat sini. best woo..hehe

mestila cantik skola nie, skola kaye kate ppd....tapi tula kn, kaya diukur dari segi kebendaan...kalula kaya tu boleh diukur dari kemuliaan, kan best....

Cujie said...

selamat pagi,cikgu

saiza said...

salam cikgu
tahniah
wahh hebat la sek cikgu!