Friday, December 26, 2008

Diari : Hari2 Terakhir Di Sini

Tinggal 2 hari aje lagi aku kat PCM nih. Aku sendiri tak tau ape perasaan aku samada suka, gembira, ceria, sedih atau kesal. Yang aku pasti semua perasaan tu ada dlm hati aku.

Aku suka kerana aku akan memulakan kehidupan baru aku selepas ni.
Aku gembira kerana cita2 aku hampir terlaksana.
Aku ceria kerana aku mula nampak masa depan aku sendiri...
Tapi dlm mase yang same,
Aku sedih kerana meninggalkan kawan2 dan semangat aku di sini.
Aku kesal kerana aku tak sempat jumpa semua kawan2 aku dan meraikan perpisahan ini....

Tapi benarlah, Tuhan itu lebih tahu atas stiap yang berlaku. Aku bersyukur kepada Tuhan kerana memberi aku ruang dan peluang di tempat baru. Mungkin aku boleh lupakan sesuatu yang pernah berlaku di sini.

Mudah2han aku dapat kehidupan yang lebih baik apabila jadik pendidik nanti. Dan mudah2han juga aku dapat bina 3 kekuatan aku yang pernah menjauh.

Camne aku nak ucapkan trima kasih pd kwn2 yang berikn aku kekuatan stelah aku goyah seketika dulu? Hmmm, tak mampu rasanya nak balas jasa diorang. Hanya Tuhan dapat membalasnya. Terima kasih kawan2 semua. Moga kita berjumpe lagi di lain masa. Eh, hari selasa ader lagi lah....:)))

No comments: