Thursday, January 8, 2009

Diari : Hari2 Baru Bermula

Ehm.....dah lama betu aku rase tak update blog nie....bukan tak mo, cume mase tak mengizinkan...

Alhamdulillah, dah hampir seminggu aku mulakan idup baru di satu tempat yang agak asing bagi aku. Tapi takper, semua ni dah ketentuan Tuhan untuk aku. Mudah2han keputusan yang aku buat ini diredhai dan diberkati Allah.

Aku tak sempat nak taip panjang2. Maklumlah, aku belom bawak laptop lagi ke sini. Aku cume boleh gunakan khidmat cc ajer. Secara sambilan sementara tunggu kelas, aku carikla cc yang boleh aku gunakan. Sib baik cc ni tak jauh dari tempat kuliah aku....

Ehm, nak gak aku kongsi keadaan aku kat sini....tapi, nantilah. Aku tak leh nak upload gambar2 lagi...aku baru nak skodeng gambar2 dari team PCI mase haluan siswa tu hari...ader rezki, dptlah aku upload gambar kat sini eh.

Aku benornye, rindu kat johor, tanah tumpah darah aku. (kota tinggi ar). Tapi, nilah pengorbanan yang aku wat demi mase depan aku sendiri. Aku rindu kat kengkawan kat sane. Aku rindukan pcm. Aku rindukan rumah aku kat kota. Aku rindukan rumah akak aku kat pasir gudang. Aku rindukan kete aku. walopun kete tu burok, tapi kete tu byk memori bagi aku....

hehehe....aku ni slalu sangat perasan, berangan pun ader....biarlah, kerinduan tu aku sendiri yang tanggung......

Salam permisi ku undur diri....wakakaka

No comments: