Monday, January 12, 2009

Diari : Malam Pertama....aku try broadband kat UPSI...hehe

Salam...Ehm, malam ni aku br smpi kat bilik hostel kat UPSI nih. Penat gak. Dari Klang aku gerak kol 6ptg. Sib baik abg aku antar kat KL sentral. Kalo tak, bykla brg yang aku kene angkut dr Bukit Badak ke KL sentral. Sekurang2nyer dh sebahagian perjalann. Time kasih abg. Hehehe...

Dari KL sentral ke Masjid Jamek, kemudian ke Plaza Rakyat. Berpeluh2 bawak beg yng byk dn berat tu...huhuhu.. Tapi takperlah, janji sampai kt destinasi. Dari Puduraya kol 8mlm dan sampai kt Arked Bahtera, UPSI kol 9.20mlm....

Laparnyer, singgah jap kat kedai mkn. Makan bungkus ajer. Nasik goreng ikan masin yang ala2 tak brape sedap. Tapi, bersyukurla....ader gak makanan....

So, mlm ni try ar kepoweran broadband celcom kt sini. Huhuhuhu.....dpt 2G ajer....GPRS la tuh....rindu lak aku kt network kt Pasir Gudang. Dpt HSDPA kat saner....Bagai langit ngan bumi kat sini...Tapi, takper ah....dpt gak aku tgk2 brite2 terkini terutamanya blog aku ni dn friendster...Hopefully, dpt gak aku chat ngan member2 kijer yang aku rindui....eiiiii, geli lak aku...wakakakaka....

" Sebut pasai member kijer, aku masih terbayang kedudukn meja ngan ngan kusi yng aku duduk. Semua tu kenangan yang berlalu.......:))"

No comments: