Wednesday, January 14, 2009

Diari : Rumah Terbuka Rayer.....

Hari raya hari tu, aku ader wat rumah terbuka. Walaupun takder ah terbuka mane sangat pun. Just suka2 kumpul member2 ngan orang2 yang kuarga kitaorg kenal jer....

Aku sebenarnya nak meraikan kwn2 aku. Aku cam dah jangkakan, mungkin ni adlh tahun terakhir aku beraya ngan member2 PCM aku. Sorry member, aku tak penah ckp kat korang. Tapi, gerak hati aku mmg ckp camtuh.....So, walaupun aku rase mmg ramai akan wat umah terbuka dan jauh lak tu korang nak dtg, tapi aku ttp nak wat jugak.

Bagi yang datang, najib, nik, raup, suzie, glo, dila, maya, esma, kak normah serta pasangan bahagia ecah+erwin, thanks datang umah aku. Tak luper gak kat usop ngan nazrey walau xder dalam gambar. Sudi gak korang g walaupun jauh.....thanks bebanyak.

Sebenornye, ader 3 fasa majlis perpisahan aku nie, korang jer yang tak prasan. First, umah terbuka. Kedua, kat kedai nasik lemak kat tmn sutera (aku x ingat name kedai) dan ketiga kat damai village yang terakhir hari tu.....Aperpun, time kasih sumer....walaupun tak sumer join, tapi oklah.....

Bergambar kat anjung umah aku........rindunyer kat rumah Kota....InsyaAllah, chinese new year ni nak balik.....:))
" Kerinduan yang terbina sukar difahami oleh orang lain dek kerana bahasa yang terkias. Namun, biarlah kesudian menghargai itu lebih difahami melalui transmisi kasih dan sayang yang menjelma di dalam hati yang ikhlas........Terima kasih atas segalanya."

No comments: