Monday, January 12, 2009

Diari : Farewell Party For Me (ITS DECT's Team)

Party perpisahan untuk aku, dari team ITS dan DECT. Thanks, buat gak korang untuk aku. Time kasih, tie tu pn aku dh guner.....ni sumer gambar2 mase mlm tu.....cume, aku kecik atie jer, bos takder......huhuhuhu....

Bos dtg kejap jer, nak balik dh.....


Team DR...aku ngan Chia...ekekeke


Bergambar dengan bakal2 bos besar...hehehehe


Team senior ITS......ekekeke...perasan ar aku....yang senior yang blakang tu ajer....aku ni biase2 jer.....:))


Hah...carik ar aku kat ner....


Huaaaa...rindunye..........kat makanan tue....wakakaka....


Menyanyi ker beri ucapan?.....sib baik takder mic.....kalo tak, aku nyanyi lagu anuar zain-perpisahan...ekeke


Hadiah dari korang....tali leher.....thanks sumer......


Tolong.....aku dibuli...wakakaka....

Gambar terakhir aku ngan Team ITS & DECT......

Aku amik berkat budak2 yang dh kawen nih......:))
Tolong!!!!!!!!.....hehehe...perbezaan 3 warna kulit....huhuhu
"Pengalaman lalu sering mengajar aku untuk menjadi diri sendiri walaupun kita sedar bahawa bukan semua pengalaman itu memberikan kenangan manis, tapi kita terpaksa akur bahawa pengalaman itulah guru yang paling berharga untuk kita. Terima kasih kerana menghargai aku di ketika aku berada bersama kalian. Terima kasih atas ruang kesempatan yang diberi. Aku akan sentiasa mengenangnya walau terpaksa pergi jauh dari bumi bertuah ini"

No comments: