Monday, January 12, 2009

Diari : Hari Perpisahan Di PCM

30 Disember 2008 adlh hari terakhir aku kat PCM. Itulah kenangan yang terakhir dari aku. Sib baik dpt gak ar gambar sket2....Bile dtgk2 balik, sebak gak.....Rindunyer....:))

Idani, aku & Jupri........


Zairul, aku, solleh dan Andy....Mase nak solat.....

ITS member.......Boon, derick, seng, tai, raup & ea....


Ea...nak gak gambar ngan anak dia...wakakaka



Depan skali....Idani ngan Azrul....Blakang tu......Jupri, heirul dan hazman...

Lagi gambar........Fazuli, ecah , maya, glo & isk

Lagi.......Kak normah, cujie ngan norid pn ade......

Bergambar ngan otai2 berpangkat tinggi...hehehe...Abeng, siva, abg akmal & erwin....


ITS & DECT mechanical......Koo, shahree, yap, normi, ila dan aziz....

Abg madi......Senior sepanjang zaman...ekekeke...
normi tu sebuk ajer.....hehehe...jgn mare heeee.....


" Aku akan sentiasa merindui kenangan yang pernah tercipta. "

2 comments:

zairibaharom & ekinkhalil said...

pergh!!!!rindu gile kat ofis neh aji!!!huuhu..rindu gile sume kat PCM..huhu

Sang Merpati Putih said...

wakaka...
zairi san....
memasing dah ader kehidupan baru...
sumer tinggal kenangan ajer...

eh, diorang rindu kat kiter ker???
huhuhu