Saturday, March 21, 2009

Diari : Cerita Di Sana 2

Huh, lama betul aku rase tak update blog aku nie. Maklumla, keje melambak kene buat. Minggu ni je ade beberapa tugasan yang kene hantar. Aperpun, tinggal beberapa sahaja lagi yang lom beres. Lagipun, internet aku nie berstatus registation denied. Hehe...paham2 jerlah yer....

Aku rase nak sbg balik citer aku kat johor sepanjang ujung minggu lepas.

Okaylah, lepas aku sampai rumah, memang terasa sayu jer tgk rumah. Bayangkanlah, rumah yang kita duduk dari kecik, ditinggalkan dan takde sape yang dok rumah tu. Kalo aku dh sayu, aper lagi mak aku, kan??

Petang tu sempat la kemas aper2 yang patut. Bak kate orang, kemas macam biasa setakat mane yang mampu ajer. Malam tu pulak, mak aku ajak g rumah member dia yang buat keje kawen hari ahad (esoknya) sebab tak dapat datang hari ahad tu. Sian gak kat mak aku, tak dapat dia nak jumpe kawan2 dia cam dulu....Tapi, aku tak rela nak biarkan mak aku dok sensorang kat johor sane tu. :))

Hari ahad tu, pagi2 lagi dah kluar semula dari rumah kota sebab nak g keje kawen anak sepupu aku kat masai. Sempat gak jumper sedara mara sebelah arwah ayah aku. Walaupun arwah ayah aku dah takder, tapi aku tetap rapat cam biasa ngan diorang. Alhamdulillah, diorang pun masih anggap sedara rapat lagi, okaylah...

Dalam lebih kurang kol 1 tengahhari, aku dan mak aku gerak ke skudai sbb dah janji ngan member2 panasonic nak g keje kawen umah ecah kat pontian. Kitaorg g saing2 ngan suzi, nik, usop, intan, glo + boypriend, pastu aku ngan mak aku...sumernye 3 kete.

Kitaorg gerak ke Kg Peradin, kalo tak silap akulah. Tau tak, aku rase seronok biler dpt jumpe kwn2 aku dulu kat panasonic. Rasa rindu btul. Sib baik diorang masih ingat kat aku...hehehe...Tapi kn, aku tak jumper sorang pun budak department aku. Sumer department lain. Diorang mesti tak ingat kat aku kan????Huhuhu.....

Ader gaklah gambar aku kat umah ecah tu, mungkin pasni aku masukkan gambar yang member aku bagi mll email yahoo aku.

Petang tu gak, aku ngan mak aku balik ke klang. Penat betul rasenyer. Tapi, aku rase puas hati sbb walaupun sekejap ajer dpt balik, tp banyak bende yang berlaku. Mudah2an semuanya diredhai Allah, InsyaAllah.

No comments: