Wednesday, June 10, 2009

Diari : G Keje Kawen Raup....

Ari jumaat sampai ahad aritu, dh terlanjur aku balik johor, aku singgah skali majlis kawen raup kat Felda Adela, Kota Tinggi.

Sesekali jumpe member2 lamer, terasa jugak sronoknya......
Ni antara gmbr2 yng snpt aku capture kt majlis tu....segan lak nk amik bebanyak...hehehe

Kitaorg baru siap makan...antar kump terawal yg sampai tuh....

Geng2 ITS dulu, Electrical & Mechanical...hehehe....Tapi, yg baju putih tu, ex-ler...ekeke

yg dak kecik pompuan tu, anak member aku yg pki tudung putih tu....

Aku & Where.... saje jer aku ajak where g keje kawen member aku nie...

Brother Irwan, Aku nk capture muke anak dier yg comel tu, tetibe ank dier pusing tgk tmpt len...huhu

Nani, Kahirul & Wan (acin)

Syam, Apiz & Aku......

Time kasih where, antar aku kat bus stand ahad malam tu....

Aik, aku nie...sempat lagi bergambor...ekekeke

First time aku naik bas 2 tingkat camnie....dah lame ngidam....ekekeke...
biler dh kat dlm tu, tido plak tu, tak ingat yang bas tu 2 tingkat...

Aku smpi kat puduraya kol 4.30 pagi...Huarghhh, ngantuknya...

Erm, bile la agaknye aku dpt jumpe2 lagi camnie, maklumla, ramai yang dh berkeluarga...mesti dh de komitmen len kan???

No comments: