Friday, July 3, 2009

Diari : Reunion Teknik Muar 20 Jun 2009

Alhamdulillah, 20 Jun yang lalu ada satu perjumpaan secara secara tak rasmi yang dibuat oleh sek teknik muar. Tujuannya adlh utk mengumpul maklumat2 berkenaan bekas pelajar sekolah teknik muar.

Aku mmg sgt teruja nk g reunion nie. Walaupun tak berapa ramai yg datang, tapi kira okayla, dpt gak ilangkn rasa rindu kat sek ngan cikgu2 serta kwn2 yag dh lame aku tak jumper....

Jom tgk gmbr2 kt bwh nie.....hehehe

Aku ngan mert dari KL ke muar pagi 20hb tu....

Geng2 zaman aku yg dtg....

Nie cikgu Kimia aku, Cikgu Zaleha.....

Guru BI merangkap guru kelas tingkatan 4 dn 5 aku...

Kenangan....

Bersama2 cikgu Ismail, cikgu pengawas sekolah...

Nielah ketua warden asrama, cikgu hamdan.....

Cikgu paling comel....cikgu jamaliah.....Dia pn cikgu pengawas yg byk ajar aku...

Bersama2 ustaz iskandar......

Cikgu Zakaria, Guru penasihat kumpuln nasyid Nur Firajullah, sek teknik muar......bersama2 ngan team nasyid junior....

Guru kaunseling......Cikgu Asiah....

Makan2 kat restoran sekolah....

Nie la yng dtg batch aku.....

Adik kat bwh tu, korek idung ker????ekekeke, jgn mare...

Dah besar anak anie tu....ekekeke

Jemput makan, mee rebus muar......kat tanjung....

5 jejaka yng masih bujang....ekekeke....
Hush, byk kenangan di recall semule.....aperpun, friends, u r BEST!...

Aku takkan jadik seperti aku arinie, andai bukan dari sokongan dan tunjuk ajar guru2 juga....

Thank you very much teacher....All of u are very great teacher!!!!!!!!!

1 comment:

mala_yusof said...

seronok dapat jumpa cikgu ngan kawan2 lama...
huhuhuhu...
ko jadik ke join reunion kita nanti?
aku xleh pergi la...
minggu tue aku ada aktiviti kat sekolah...
lagik2 skang nie tengah praktikal..
praktikal skang bkn cam blaja kat u dulu..
banyak keje...dan kene ready gak la...takut diobserved secara mengejut..
lecturer aku mana nak bgtau bila nak datang..
hehehehe..

pojie..
ko wat kajian tindakan tajuk apa?
yang tajuk bawah major dah ada..
nak kene buat satu lagi untuk unit praktikal..berkaitan sekolah...terutama pelajarla..
bg idea sket...