Friday, June 5, 2009

Diari : Alhamdulillah...Selamat Sampai

Alahmdulillah, aku selamat sampai ke Pasir Gudang hari ini dalam jam 4 petang.

Semalam, aku bertolak dari Tanjung Malim kol 8.55 mlm naik komuter. Buat pengetahuan smua, tren komuter baru je dilancarkn kat tjg malim. So, naik tu ader promotion singgit ke rawang. Kat rawang, aku tukar tren dan trus ke KL sentral. Kire jimat gak ar, lebih kurang 4.++ jer. Cuma, perjlanan tu amik mase 2 jam. Huhu, lamernye...

Sampai je kat KL sentral, aku amik tren komuter ke pelabuhan klang dan benti kat bukit badak. Nak tau, tren tu adlh tren terakhir. Aku tak tau ar klu aku terlambt sket aritu, konfirm aku tido kat KL sentral tu..hahaha

Pagi tadi, aku gerak ke KL sentral dlm jam 8.40pagi. dan gerak dari pudu ke pasir gudang pd pukul 10.50. Sib baik ader bas, klu tak aku kene tunggu kol 4ptg. tak mo ar...

Mlm nie, aku naik rilek kar umah...penat rasenyer...hehehe

No comments: