Tuesday, June 2, 2009

Diari : Selamat Pengantin Baru....Raup

Hari ahad lepas, 31 mei 2009, member aku, raup dh naik pelamin. Majlis sblh isteri dia kt kuantan. Aku cadang nak g saner, tp atas sbb2 yang menghalgnya, maka aku pn xjadik g....

InsyaAllah, klu xde pe aral, aku akn balik kota ujung minggu ni dan g umah dier...

Gmbr2 kat bwh ni aku imbs smuler kenang2 mase kt PCM dulu....rindunya aku ngn kenangn lama....

Gambr mase majlis perpishn aku kat damai village....Raup tu aku dh bultkan dgn kaler merah...

Tu pn ader raup gak, gambo same2 ngan member2 ITS...

Rinduny saat ini.....

Tu raup yg kat tgh2 tu...sblh kiri tu azrul...semua dh kawen...aku je single mingle lagi...ekekeke...


Aper2pn, SELAMAT PENGANTIN BARU RAUF, Semoga perkahwinan yg ko bina berkekalan bahagia hingga ke akhir hayat.....InsyaAllah.....

2 comments:

zairibaharom & ekinkhalil said...

haji, gmbr weddign rauf ade kat blog aku. aku jd photographer dia ritu..=) gmbr yg sebelah kuantan..hehe

Sang Merpati Putih said...

okay zairi...
trime kasih eh..
aku xdpt g kat kuantan la aritu...

aku nak amik gmbr raup kawen tu tau...

daa....