Wednesday, July 29, 2009

Diari : Hari Ke 7 Praktikum

28 Julai 2009 (Selasa)

Alhamdulillah, aku semakin kebah demamnya. Cuma, aku masih berada dalam zon tidak selesa lagi untuk berada dihadapan kelas.

Walaupun jadual belum dpt, tapi banyak kelas ganti yang perlu aku masuk. Dah namanya pun guru...kn?????

Hari ni, aku masuk kelas cikgu rusnita yang akan aku ganti nanti sempena dia nak bersalin dh. Aku masuk kelas 4S1 (Sains 1). Memang aku akui, budak2nya memang bijak dan baik....Aku rasa bertuah sangat kalau dapat ngajar diorang.

Tapi, hari ni jugak jadual dh kuar. Aku kene ngajar budak2 4S2 dan 4ST. Juga budak2 kelas tingkatan 3 3A5, 3A7, 3A9 dan 3A10 utk kelas matematik. Mudah2an aku dapat menjadi seorang guru yang baik.

Marilah kita sama2 mendoakan agar semua anak2 murid yang akan aku ajar nanti menjadi anak murid yang baik dan tahu beradap sopan....Amin...

Tuhan, izinkan aku mendidik hamba2Mu yang memerlukan didikan seorang guru.

All the SMK Seri Manjung Students, good luck for your test this wednesday till friday. Do the best!!!! You are what you done!!!!

No comments: