Sunday, July 26, 2009

Diari : Tak Jadi Ke PD..

Bayangkan kalo kita dpt jumer kwn2 lame yang dh mmg lame tak jumper. Mesti syok kan? Mesti byk citer yang nk dikongsi. Lebih2 lagi sekrg nie kn aku dh totally ubah bidang kerja....Huahuahua...

Tula, aku rasa kesal sangat sebab tak dpt g reunion budak2 UTMJB batch aku kat PD. Mesti ramai yg dtg. Jeles aku dgr.

Semlm mase aku sms where, diorng tgh dok kat chalet, citer2 pasal mase dpn memasing. Seronoknya. Klu aku g, mmg byk citer yg nak aku citer kn. Tapi, aperkn daya, Tuhan tidak mentakdirkn aku utk ke sana.

Nk tau tak nape aku xjadik g? Sbnrnya, ade LADAP (lebey kurg kajian tindakan punyer pembentangan o cikgu2 kt sek tu). Aku ni kn baru lagi praktikl. (sebenarny aku tak suka guna praktikum kt sek, aku lebey suke gunekn istilah cikgu baru. Sbb, aku rase klu gune istilh praktikum tu, aku byk memain.)

Aku mmg tak dpt aper2 info suh dtg ladap tu. Tp, member2 aku yng len, sek suh diorng g. Aku pn kalut ar dn plan nk g jer LADAP tu kt sek ari sabtu smlm. Ne tau, termasuk dlm markh koQ.

At last, bile tibe sek, pn pen kanan kate xwajib dn kalo nak balik boleh balik. Ish, ayat tak best yg aku dgr tu. Aku ngan Razi pn pe lg, balik ar.....

Aku terasa cam nk g je kt PD tu, tp dh nk dekt tengahhari smlm. Dh la jauh, sensorang lak tu. Jadik, aku tak le jadik g. Huhu, sedeynyer. Korang, sorry eh aku xdpt join program korang.

4 comments:

mala_yusof said...

pojie...
jangan sedih-sedih...
aku pon xdapat gi jugak..
semalam cikgu2 nak kemas+susun library...
tapi kami x diwajibkan datang..
tapi kami datang jugak..
aku kesian sebab ckgu sekolah tu sikit..pastu...ckgu pompuan sume pregnant kecuali 2 org...
sapa nak panjat2 untuk hias dinding library kecuali kami yang bujang2 ini...hehehehe...
tunggu saja berita dari depa..
:)

Sang Merpati Putih said...

hukhuk...

sh tinggal sket2 jer sedey tu...huhu..

nak wat camner kn, mgkn len kali la agaknyer ek....

faha said...

Kitorang pun xjadi ke PD. Hotel semua fully booked. Last2 berehat-rehat kat Ismah Beach Resort Padang Kemunting Melaka. Best la jugak jumpa kawan-kawan lama. BErtukar-tukar cerita. Lain kali nanti kita plan lagi. Kita buat yang lebih teratur dan best!

Sang Merpati Putih said...

laaa...aku ingt jadik ke pd tuh...

tp,ttp ader gathering...huhu...

ok faha...
nanti biler2 plan lagik eh...
InsyaAllah, mudah2han dpt dtg...