Wednesday, August 5, 2009

Diari : Hari Ke 12 Praktikum

4 Ogos 2009 (Selasa)

Hari ni, takder ape yg aku nak kongsikan, sbb perkara yg hampir same berlaku setiap hari.

Cuma, ape yg aku nak citer adlh, dunia ini mmg terlalu kecik. Pusing sane pusing sini pn, akan jumper orng yg kita tak sangka.

Masa borak2 aritu, aku ade borak ngan sorang cikgu kat SMK Seri Manjung nie. Umur dia lebih kurang 23 thn. Ntah macam maner, citer punyer citer, teterbitlah asal rengit batu pahat.

Aku memang pantang bile dgr rengit batu pahat nie. Mesti ader sesuatu.

Dah kn betul, selidik punyer selidik, memang betullah dia sedara aku rupanya.

Hubungannya camnie, moyang dia (dia --> mak dia --> nenek dia --> moyang pompuan dia), adlh adik beradik dengan nenek aku (mak kepada arwah ayah aku).

Maknenyer, aku dengan mak dia adlh 2 pupu dan dia adlh anak sedara 2 pupu aku.

Huh, kecik betul dunia nie kn.....Hehehe...

No comments: