Wednesday, August 5, 2009

Diari : Hari Ke 9, 10 Praktikum

30 Julai 2009 (Khamis) & 31 Julai 2009 (Jumaat)

Lamenyer aku tak update....Ntahla, mungkin tak sempat agaknya... :))

Aperpun, 3 hari ni aku tak banyak benda yg aku buat kat sekolah. Lebih banyak menjaga budak2 yg tgh dok amik ujian selaras.

Ada budak2 yg aku tgk mcm tak tau apa yg diorang jawap. Kenapa ya? Aku rasa cam pelik pulak.

Aku tak mo salahkan sesiape, sbb aku rasa sumer pihak ada peranan yg tersendiri termasuklah diri pelajar tu sendiri, ibubapa diorang dan cikgu2 jugak.

Erm, aperpun....aku berharap agar aku dpt mengajar budak2 dengan sebaik yg mungkin. Aku nak, pengetahuan yg aku ada dikongsi bersama2 ngan budak2 yg aku ajar.

Kalau tak, sia2 lah aku berhenti semata2 untuk mendidik generasi masa depan.

Tuhan, berilah aku kekuatan dan keyakinan serta berkatilah apa yang sedang aku lakukan ini. Segala2nya adalah milikMu.

No comments: