Thursday, February 26, 2009

Diari : Hari Sabtu, 1 Mac 2009

InsyaAllah, hari sabtu ni aku akan ke penang. Bak orang kata berjalan2 dan melawat negeri orang len. Sepanjang aku kat UPSI ni pun boleh katakan takde tempat menarik yang aku pegi.

Perancangan awal, aku akan drive kereta dari Tjg Malim ke Penang. Jauh jugak tu dalam 5 jam perjalanan. Tapi, memandangkan hanya aku sorang yang memandu, aku rasakan cam malas lak nak bawak kereta. Dahlah memandu sorang2, jauh lak tu. Mungkin aku akan pertimbangkan untuk naik kete api.

Ehm ,tengoklah nanti.....

Sebenarnya, group aku buat reunion kat penang. Kat Batu Feringgi. Diorang kata best. Takperlah, aku pon bukan penah sampai kat situ pun. Eloklah tu, jalan2 carik makan...:))

Mudah2han, perjumpaan kami di sana diredhai Allah...Amin....

Nantilah, kalau ada gambar, aku postkan kat sini....

No comments: