Monday, July 20, 2009

Diari : Hari Per 1 Praktikum

Alhamdulillah...hari pertama yg aku lalui tidak begitu sukar kerana aku hanya mendaftar dan menunggu sehingga waktu sekolah tamat.

Kat sini, aku nak citer serba sedikit berkenaan pasal praktikal aku kat SMK Seri Manjung nie :-

1) Aku sampi kat sek dlm 7.25pagi....sekolah tgh kalut, sib baik takder perhimpunan..haha

2) Aku just daftar ajerlah jumper pn siti hawa, pen kanan sek dan borak2 sket...

3) Aku dpt tau kene relief klas, 2 kali hari ni, kol 8.10 - 8.45 ngan kol 10.50 - 11.25, tapi Alhamdulillah, dua2 tak masuk..hahaha...

4) Aku dpt member dari upsi gak, nama dia Ria dan Hasni....diorang ngajar Seni...

5) Aku mgkn dpt ngajar Fizik F4 dan matematik form 3...Alhamdulillah, org bagi kita amik...hehehe

6) Pengalamn razi, member praktikl aku yng dah masuk kelas ganti tadi sungguh menakutkn...huhu

7) Aku balik kol 1.20 tadi, sbb sek aku ader 2 sesi...

Semua tu penglam hari pertama berada di sekolah. Mudah2an aku dpt melaluinya dengan tabah dan sabar, dan mudah2han juga tuhan permudahkan segala kerja2 yang akan aku lakukan. Kepada-NYA aku bermohon dan kepada-NYA aku meminta pertolongan.

Anak2 muridku, terimalah aku seadanya.......

4 comments:

mala_yusof said...

cikgu..
nanti byk2 sabar yo...
bdk2 sekolah menengah karenahnya lain...
bdk2 sekolah rendah lain pulak...
hehehehehe...broadband dah ok...
rajin2 la update...

Sang Merpati Putih said...

itulah yg sebenornye aku pikiq dr sblm masuk sini....

tp, dek kerana amanah...(chewah), aku amik jugak...

InsyaAllah, mudah2an Allah bagi aku kelapangan dalam pekerjaan aku nie..

InsyaAllah, nanti aku selalu2lah update....

nie pn tgh chatting...ngan ko ar...hehehe

zara said...

salam poji..
kuatkan smgt er,,
biaserla..bdk2 tgh mebesar..msh mencari identiti diri...

slamat utk ko..
slamat utk razi k..
sng2 lawat kami di KK..

Sang Merpati Putih said...

hi zara...

InsyaAllah, aku akn cube kuatkn semangat...thanks :))

klu aku takder aktiviti nanti, aku turun ar saner...

nie tgh bnyk aktiviti nier...hehehe