Thursday, August 13, 2009

Diari : Hari Ke 18 Praktikum

12 Ogos 2009 (Rabu)

Huaaaa...

Aku rasa sgt teruk performance aku hari ni. Ntah ape yg melanda aku hari ni pn aku tak tau.

Semalam, aku ajar kelas 4S2 dan aku rasa okay, walaupn tak perfect. Bebudak boleh jugak faham ngan aper yg aku ckpkn.

Tapi, hari ni, aku tak pasti apa yg aku sampaikn kat bebudak sebenarnya.

Hari ni, aku ngajar kelas 4ST, topik yg sama ngan kelas 4S2. Aku rasa aku boleh buat sangat. Tapi, apa yang aku buat semuanya serba tak kene.

Aku rasa kesal sangat2 sbb ia melibatkan pemahaman budak2. Aku risau kalo diorang tak faham apa yang aku ajar. Kalo diorang tak paham, maknanya aku tak pandai ngajar.

Camner yer??? Hari jumaat nie ader satu kelas lagi ngan diorang. Mudah2han ari jumaat nanti aku dpt sampaikan ilmu kpd mereka dgn sebaik yg mungkin.

Kawan2, doakan aku yer, spy aku dpt ngajar bebudak nie semua dengan berkesan. (Ilmu yg diberi, sampai kepada pelajar2)..... InsyaAllah....

Ya Allah, bantulah hambaMu ini.......Amin....

No comments: