Thursday, August 13, 2009

Diari : Hari Ke 19 Praktikum

3 Ogos 2009 (Khamis)

Hari khamis adlh hari berbaju batik. So, aku pn pakaila baju batik yg telah pn dibeli kat kota tinggi. Sebenarny dh kali ke 2 aku pki baju nie sejak menjejakkn kaki kat sekolah nie....

Kalo korang nak tau, Sek Teknik seri manjung dh disuruh tutup seminggu sampai hari rabu dpn baru naik semula disebabkn oleh selsema BAB tu. Dan kalo korang nak tau gak, SMK Seri Manjung nie, dh makin ramai yang kene kuarantin disebabkn penyakit Selsema BAB tu.

Aku pn ader batuk sket2 walopn dh g ospital minggu lepas, buat checking. Risau gak kalo2 kene selsema BAB tu. Aperpun, Alhamdulillah aku ngan member2 umah aku sumernya OK.

Jadik, arinie, semua warga sekolah dh disuruh pki penutup mulut. Kitaorg nie punya ar semangat pki. Skali biler tibe kat sekolah, yang menyuruh kitaorg pki pn tak pki. hangin betol aku....wakakaka..

Xperlah, aperpun, aku dh pki. Nih aku masukkn skali gambor2 kitaorg kat sekolah yg sedng memakai penutup mulut tuh...ekekeke



1 comment:

UMNO PARTI PENJARA said...

salam ziarah......














Klik Di Bawah :-
>>> Blog 1 Malaysia <<<