Friday, February 6, 2009

Diari : Balik Johor

Hari ni InsyaAllah aku akan balik johor dengan mak aku. Aku bawak kete. Bestnye nak tgk rumah. Walaupun aku baru 2 minggu balik, tapi aku rase best ar kalo dapat balik lg. Mungkin duit byk abis, maklumlah jauh tu dari johor ke perak ni. Dengan minyak, tol dan kontigensi yang len, memang byk. Tapi, itulah aku rase tanggungjawab yang perlu dilakukan.

Lagipun, bila masa lagi kita nak hiburkan hati mak kita yang mengharapkan pertolongan kita untuk menggembirakan hatinya...kan???

Aku akan bertolak ke Klang, rumah akak aku, dan kemudiannya ke johor malam ni jugak. Mudah2han aku tak letih, maklumlah hari ni kelas sampai petang. InsyaAllah, Allah akan memberikan aku kekuatan dalam perjalanan ni.

Babye sumer kawan2. InsyaAlah kita akan jumper lagi selepas cuti thaipusam ni......Keje pun melambak tak siap lagi..huhuhu....

Yang penting, aku akan balik hari ni.....InsyaAllah.....

"Aku sengaja tak bagitau sesape aku balik ujung minggu ni. Entah, itulah kate hati aku. Biarkan mereka tahu sendiri.................."

No comments: