Thursday, May 7, 2009

Diari : Microteaching Isnin Yang Lalu...Huhu

Tidak seperti yang aku harapkan!!!!!

Entah kenapa aku sendiri pun tak tahu. Aku gagal dalam microteaching itu. Walaupun xkene reteach, tapi aku cukup xpuas hati dengan performance aku sendiri. Aku ibarat tak tahu apa2 dan tak boleh buat apa2. Bukannya tak ada note untuk present, tapi semuanya ibarat tak de guna.

Takpelah. Ini kesedaran untuk aku. Mungkin, lain kali aku akan lebih berani dan xblur biler kat depan tuh....

Bagi kawan2 aku yang len, yang dpt markah baik tu, tahniahla buat korang. Nanti ajar aku yer....Yang tak dapat elok tu, sbrlah. Jom kita buat reteach reramai. Aku pn cadang nak reteach tu hari isnin nie, tapi, ok ka ha???

Pesan aku, sabarlah. Tahanlah hiba itu, kentalkan jiwa. Kesatlah air mata. Itu semua kan lumrah alam............................

No comments: