Sunday, May 3, 2009

DPLI : Bincang Utk Kelas Dr Ong

Hahaha....sempat lagi bergambar tuh...

Nie kumpulan aku....(blakang...ayu, azah dan dila)....(depan ervin dan jun)

Eeh, ader plak sorang jejaka kat blakang tu eh...hehehe

MAK oiii....bersungguhnya wat keje dia nie....hehehe

Hari rabu malam yg lepas, aku tetapkan meeting utk group assigment Kelas Dr Ong aku kol 9 malam kat arked bahtera (bilik TV).

Perbincangan adalah bekisar ttg apa yang perlu diberikan atau diserapkan kpd plajar2 kita pada abad ke 21 nie. Kira camne nak lahirkan pelajar mesia yang bukan sahaja berilmu, tapi bijak dan pandai dari segi kemahiran, akhlak dan nilai2 murni.

so, Perkara2 yang perlu diberi perhatian adlh dari segi KNOWLEDGE, SKILLS, ATTITUDE and VALUE. At last kitaorg siap gak. Ehm, aku cadang nak copy paste kt blog nie, tapi isi2 dia sumer kat AYU, member aku satu group.

No comments: