Tuesday, March 3, 2009

Diari : Gambar ke penang...

Minggu lepas aku, din dan duan g jenjalan ke penang. So, kat bawah ni antara gambo2 yang disnap kitaorg kat sane.....

JDL 5416 yang ku sayang....hehehe...kat depan umah sewa, tmn bahtera

Kete TAS, budak sekelas, depan umah kitaorg....
Baru2 start gerak dari Tjg Malim....
Aku ajak diorang temankan aku g penang...hehehe
Kat highway PLUS....
Hari nak ujan plak.....gelap tuuuu
trademark ipoh, perak
Kat area terowong PLUS
Sewa hotel Bayview, penang...lepas kitaorg pusing2 kat penang

Nie keje din, dia tido tah kol bape agaknyer....

Jambatan penang di kejauhan.....
Aku dan din.....

Aku dan duan.....

Kat area batu feringgi....mase baru sampai....
dari kiri, aku, reza, nazri, usop, duan.....
Ish, nampak gemuk aku...hehehe
Wush, suker nampak????....hehehe
Comel tak anak reza nih??? same comel tak???
waaaaaah......hebatnyer.....

Ke umah Nazri kat area pendang eh???

Alhamdulillah, kenyangnya....Time kasih nazri ngan mak dia.....makan plak kitaorg kat sane....

Kat belakang umah nazri....sayangnya, ader kawasan padi balakang tu...
xsempat nak gambar......

Si putih, nazri punyer.....:))

"Wah, best tol dpt g jenjalan. Sekurang2nya dapatlah gak aku g tengok2 tempat org....dlm mase yang same, aku dpt luperkan aper2 yang buat aku xtenang...:)). Trime kasih sumer....korang memang best!!"

2 comments:

mala_yusof said...

Jeles.....
Sampai ati x lawat aku..
hahahhaha...

Sang Merpati Putih said...

hai mala....

alahai...sian dier...hehehe...
aku pn bukan tau jalan penang tu...
siap sesat2 lagi...
wakakaka...

xperlah, InsyaAllah len kali he...:))