Thursday, January 22, 2009

Diari : 22 Januari 2009

Hari ni, sebelah pagi aku takder kelas. So pe lagi, amik peluang utk tido ar...hehehe...tapi, aku takder ar dpt tido lame sgt, maklumlah ade keje yang belum settle lagi. Kenelah bangun jugak...hahaha...

Aku buat model 3D untuk pembentangan Makmal ICT dibawah subjek teknologi dan inovasi dalam pendidikan. Tujuan kelas ni adlh mendidik kami2 plajar tuer (hehe), supaya menggunakan smua teknologi yang ade dlm proses pengajaran & pembelajaran dlm kelas.

Minggu lepas dh bentangkn 2 teknik iaitu tranparensi & poster. Kemudian minggu ni untuk model 3D plak. Hem, Alhamdulillah, selesai dh pembentangan tu. Gigil gak, maklumlah aku yang kene bentangkan. Camne agaknye ye situasi sebenar mase aku ngaja kat sek nanti? bile pikir2 balik, ngeri plak rasenyer....yer ar, bentang macam tu kat depan kelas pun dh menggigil2. sib baik aku leh handle tadi. Aperpn, aku dh settle, walau kene komen gak dengan tutor...hahaha...xperla, jadikan sbg pengajaran....

Aku terlupe plak nak soh member amikkan gambar aku yang kecoh kt depan kelas. Haha, ntah pe agaknye aku nyer presentation td....

lupe plak nak ckp, model 3D tu buat keje dlm group. Aku buat bertiga ngan Azlan dan Khairul. Thanks Lan bg idea byk. Kalo ko takder, mmg ar xbley jadik keje tu.

"Aku rase seronok plak nak ngajar, walaupun aku tau, aku takla hebat mane. Tapi, aku dpt rasekan pasti ada sesuatu hikmah yang ingin Tuhan berikan kepada aku dengan meletakkan aku di bidang perguruan ini....Alhamdulillah, Allah Maha Pengasih dan Penyayang".

No comments: