Sunday, January 18, 2009

Diari : Forum Conference

Ehm, pagi nie aku tetibe dpt mesej dari member aku soh kol dia balik utk masuk ke forum conference bebudak UTMJB. Rindu rasenye ngan diorang. Maklumlah dah lame tak jumper. Dulu byk je aktiviti aku ngan diorang. Same2 dari UTMKL, kemudian ke UTMJB dan sekarang masing2 dah bawak haluan yang berbeza. Bila teringat balik kenangan lame, hati jadik sayu seketika. Mudah2han persahabatan yang terbina takkan pudar selamanya.

Yang terlibat dalam forum conference tadi termasuklah aku, epul, farha, diyana dan nazri. Kitaorg mmg rapat. Kekadang sambut besday pun same2. Tak kisahlah sape blanje. Biasenyer tuan punye badan ar blanjer.....

Epul dah kawen dh. Baru 25hb disember aritu kawen. aku g lah majlis dia kat umah pompuan, Muar. Aku dengar dia nak keje kat area JB. Tapi lupe lak aku nak tanyer dia dh dpt ke belom. Sebelum nie dia keje kat Cytron.

Farha keje ngajar kat ILP Sandakan. Haha....jadik tenaga pengajar jugak dia. Padahal dia tak brape minat. Nak wat camner, kalo dh rezki dia kat situ, maka ke situla dia.

Diyana keje kat U-Mobile. (ke sekarang dh tukar name eh?) aku luper lak. Nazri still sbg blajar master by research kat UTMJB. Where tak mo ckp. Dia malu agaknyer.....eeee...geli jer where...wakakaka...

Aper2 hal pun, diorang mmg kwn2 yang baik. Aku beruntung dpt kwn2 cam diorang. Cuma sekarang dh xboleh nak gossip2 cam dulu. Kalo dulu, akula org yang tau semua gossip. Hehehe...
Sekarang gossip aku pn tak terlayan, pe lagi nak layan gossip org len. Malas dah...hahaha...

Mudah2han satu hari nanti dpt kita semua jumpe beramai2. Leh sbg gossip2 terkini...:))

" Sahabat, pertemuan yang dizinkan Tuhan seringkali memberikan kita nafas baru untuk terus hidup. Tapi, kita seringkali terlupe pada sebuah perpisahan yang akan menyusul kemudiannya. Keberkatan pertemuan akan diringi oleh keredhaan Tuhan andai diri kita bersyukur dengan hikmah dan ketentuannya. Justeru, bersyukurlah dengan apa yang kita ada kerana tidak semua yang ada pada kita dimiliki oleh orang lain."

No comments: