Friday, January 23, 2009

Sajer : 5 Orang yang........

Orang, Ahli Keluarga dan segalanya yang terpenting dalam hidup aku
Kasma Bte Abu Bakar (Emak)

5 Ahli Keluarga yang terpenting dalam hidup aku
Norfadzlina Bte Abd Rahman (Kakak)
Mohd Fadzli Bin Abd Rahman (Abang)
Syafeeqa Ameera Bte Roshidi (Anak Saudara)
Syafeeqa Aneesa Bte Roshidi (Anak Saudara)
Syafeeqa Aleeya Bte Roshidi (Anak Saudara)

5 Ahli Keluarga yang ada makna dalam hidup aku
Sabrina Batrisya Bte Mohd Fadzli (Anak Saudara)
Safeeya Basyeera Bte Mohd Fadzli ( Anak Saudara)
Mohd Iskandar Darwish Bin Mohd Fadzli (Anak Saudara)
Roshidi Bin Khamis (Abang Ipar)
Tuan Salwani Bte Awang (Akak Ipar)

5 Saudara yang ada makna dalam hidup aku
Siti Mariam Bte Akbar (Atuk Sedara)
Rapeah Bte Abd Manap (Emak Saudara)
Masliah Bte Abu Bakar (Emak Saudara)
Mak Long Chok (Lupa Nama)
Kamaruzaman Bin Abu Bakar (Bapa Saudara)

5 Kawan yang sangat selalu aku ingati (Lelaki)
Hafiz Bin Yaakob
Zulkifli Bin Anuar
Mohd Azahar Bin Hassan
Khairidz Azuwar
Mohd Hafiz Bin Hussin

5 Kawan yang menceriakan aku (PCM)
Hafiz Bin Yaakob
Azrul Fahmi Bin Abd Aziz
Mohd Rauf Bin Ali Khan
Jufri Bin Md Rus
Hazman Bin Anuar

5 Kawan yang menceriakan aku (UTM)
Mohd Redzuan Bin Hussin
Mohd Nazri Bin Abd Karim
Mohd Yusof Bin Mohd Noor
Mohd Shaiful Bin Omar
Wan Yusrizal Bin Wan Yusof


5 Kawan yang menceriakan aku (Zaman sekolah+UTMKL)
Mohd Nasir Bin Abd Razak
Mohd Helmi Bin Abd Rahman
Mohd Ariffin Bin Marwan
Mohd Zamri Bin Hassan
Iswardy Bin Kamarudin

5 Kawan yang selalu aku ingati (Perempuan)
Suhaiza Bte Suhadi
Suziana Bte Ahmad
Norhafizah
Zuraini Bte Kaliwang
Nurul Sufiani Bte Ahmad

5 Kawan yang menceriakan aku (PCM)
Suziana Bte Ahmad
Siti Idani Bte Abd Aziz
Norjiha Bte Razali
Fatimah Nur Bte Fuad
Kak Harlina Bte Jamil

5 Kawan yang menceriakan aku (UTM)
Zatul Farha Bte Md Yaman
Diyana Bte Muhammad
Rosliana Bte Othman
Normala Bte Yusoff
Nordiana Bte Kamarudin

5 Kawan yang menceriakan aku(Zaman Sekolah+UTMKL)
Suhaiza Bte Suhadi
Zuraini Bte Kaliwang
Nurul Sufiani Bte Ahmad
Nurul Hazar Bte Senin
Wahimah

5 Orang yang aku ingin jumpa sebab dah lama tak jumpa
Khairidz Azuwar
Mohd Azahar Bin Hassan
Nurul Sufiani Bte Ahmad
Nurul Hazar Bte Senin
Suhaiza Suhadi

5 Orang adik yang aku still ingat
Mohd Haidar Bin Rahmat
Muhammad Alime Bin Mohd Ghazali
Wan Mohammad Nazram
Mohamad Nadzirin
Mohd Fauzi Bin Nazlan

5 Orang yang selalu memberikan aku kata-kata kekuatan
Kasma Bte Abu Bakar
Norfadzlina Bte Abd Rahman
Mohd Fadzli Bin Abd Rahman
Siti Mariam Bte Akbar
Suziana Bte Ahmad

"Terima kasih semua kerana sudi menjadi 'seseorang' dalam hidup aku"
published:23Jan2009
edited:23Jan2009

7 comments:

tazatania said...

hi...sang merpati putih .. ko masih ingat kat aku.... aku betul2 terharu...ayat2 dalam nie mengingatkan aku pada kenangan lama....

Sang Merpati Putih said...

hi darmisya....
aku xpasti sape yer...
tp aku rase aku cam kenal ajer..
sbb ko xtulis name kat ko nyer profile tu...

tp, yng aku yakin, ko mmg aku kenal...

biaserlah, kenangan lame tak mungkin terpadam, ia akan kekal dihati....:))

tazatania said...

hi ko guess who iam???? hehheheh

Sang Merpati Putih said...

hi...
ehm, sape yer???

bagilah hint sket...
:))

Owner said...
This comment has been removed by the author.
faha said...

Ade gak nama kami yang menceriakan ko. Appreciate your friendship!!!

Sang Merpati Putih said...

hi faha...

Time kasih....
Welcome to my blog....hehehe